آغاز رویدادهای "هم‌آموز سپهر"
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۸

مدیر منابع انسانی پشتیبانی گروه مالی سپهر صادرات خبر داد؛

آغاز رویدادهای "هم‌آموز سپهر"

رویداد "هم‌آموز سپهر" در گروه مالی سپهر صادرات با هدف اشتراک‌گذاری تجربیات و انتقال دانش و مهارت همکاران با استفاده از ظرفیتهای درون سازمانی در این شرکت آغاز بکار کرد. سید مجتبی ثباتیان مدیر پشتیبانی و منابع انسانی، در گفتگو با روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات ضمن بیان این خبر افزود این رویداد دوشنبه هر هفته با مشارکت و حضور قابل توجه همکاران برگزار می شود.

به گفته ایشان، در این رویداد که با موضوعات کاربردی مرتبط با حوزه فعالیت شرکت و به صورت کارگاه برگزار می‌شود هر یک از متقاضیان تجربیات و دانش خود را در حوزه های تخصصی با دیگر همکاران به اشتراگ می گذارد و نسبت به هم اندیشی در مورد موضوعات مختلف اقدام می شود. با این رویکرد بستری فراهم گردیده تا در فرصتی فوق العاده همکاران با تبادل اطلاعات و ایده های نوآورانۀ خود، از سایر تخصص ها و تجربیات موجود در این شرکت بهره‌مند شوند.

ثباتیان خاطرنشان کرد بهره‌مندی از مباحث گوناگون و انتقال نظریات و تجربیات فردی در این دوره ها منجر به شکل‌گیری دانش جمعی می شود که تداوم آن منجر به بهبود عملکرد بخش های مختلف شرکت می گردد.

به گفته مدیر پشتیبانی گروه مالی سپهر صادرات، با توجه به اثربخشی این رویداد و اهمیت آن در پیشبرد اهداف سازمانی، مجتمع فنی تهران از این رویداد استقبال کرده و نسبت به استفاده از دانش اساتید گروه مالی سپهر در دوره های عمومی این مجتمع اقدامات عملی صورت گرفته است و متعاقباً ظرفیت علمی و مشارکت مجتمع فنی تهران نیز در راستای ارتقاء سطح علمی دوره ها مد نظر قرار گرفته و در قالب این طرح اجرایی گردیده و به شرکت‌کنندگان در این دوره ها گواهی‌نامه مهارتی از سوی مجتمع ارئه می‌گردد.

وی با تأکید بر اهمیت تعاملات دوجانبه در نقل و انتقال دانش و تجربه بین مجتمع فنی و شرکت افزود: ظرفیت علمی و تجربی ویژه کارکنان و مدیران گروه مالی سپهر که غالبا از جوانان تحصیل کرده با تجربه می‌باشند در کنار ظرفیت های علمی و تجارب آموزشی مجتمع فنی تهران بستر مناسبی جهت بهره مندی از این دوره ها را فراهم ساخته است.

مدیر پشتیبانی و منابع انسانی سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات تصریح کرد اشتراک‌گذاری تجربیات، انتقال دانش، مطالعات، محتوای آموزشی و پژوهشی همکاران در حوزه‌های مختلف به عنوان یک اقدام مهم و اساسی در جوامع علمی و حرفه‌ای شناخته می‌شود.

به گفته وی این رویداد اهمیت‌ زیادی دارد که از جمله می توان به تسریع فرآیند یادگیری، توسعه مهارت‌ها و تخصص، پیشرفت در حوزه‌های علمی و فنی، ایجاد ارتباطات و شبکه‌های حرفه‌ای، توسعه همکاری‌ها و افزایش اثربخشی و تقویت بنیان‌های علمی و تجربی منابع انسانی اشاره کرد.

نظر بدهید
capcha